23 august 2012

Glamorøst barskap.

IMG_1783 

Barskapet er ferdig! Før var det sprayet sølv og det innlegget kan du lese Her. Nå har det fått på seg ny drakt og er svart blank. Selvfølgelig så har det gull på detaljene, noe som virkelig satte prikken over i en. Jeg ble superførnøyd.

 

IMG_1785

Flasken med gullmaling ble kjøpt hos Jernia og var utrolig smart. Den fungerte på samme måte som neglelakk. Det var en pensel i korken som gjorde påføringen enkel. Selv om jeg sliter med at jeg skjelver på hendene så ble detajene fine. Litt sjateringer, noe som gjorde seg veldig.

IMG_1786Barskapet står altså i trappe platået opp til andre etasjen. Det rommer ikke diverse flasker med flytende drikke, derimot så rommer det duker. Et sted må jeg ha det også.

IMG_1777Hjerteformet nøkkel.

IMG_1769Pyntelisten og utskjæringene under ble malt i gull. Lekkert sort, gull og blamkt…. Helt meg. ;)

IMG_1772Det kommer flere innlegg om dette skapet. Jeg tok masse bilder i går, men i dag fant jeg ut at jeg hadde glemt å tenne lysene. Hi hi, vimsete eller hva? Så nå ble det temming av en utrolig lang lampett ledning, tenning av lys og ny fotoseanse. Det er jo kjempe gøy å ta bilder å prøve ut nye vinkler og retninger.

Tusen takk for tilbakemeldingene på skriften. Jeg prøve jo å lære meg til å bruke et program slik at bildene på bloggen blir større. Men jeg skjønner at jeg må sette meg enda bedre inn i programmet, for enda så er alt veldig klønete. Jeg må foreksempel velge skriften under hvert eneste bilde, altså gang på gang, det er pes. Men jeg finner vel ut av det etterhvert.

 

Ha en glamorøs dag da dere. ;)

Klem fra Eline.

11 kommentarer:

  1. Det ble fint! Har aldri lagt merke til de fine bena, de gjorde seg godt i svart!

    Takk for hyggelig melding hos meg. Jeg slapper av i dag også. :-)

    SvarSlett
  2. Hei på deg skjønne Eline:))
    det er veldig gøy å finne en blogg som er med mer farger :))
    skape deitt ble akkurat etter min smak :)
    takk for kodelig spor hos meg :)
    ønsker deg en fin dag:)
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. HALLÅ DÄR!!!
    Vad det inte du som skulle vila dig???...
    ...Men TACK för bilderna av det otroligt vackra skåpet!!!
    OTROLIGT VACKERT,som sagt var!!!
    Du är så skicklig,fina Eline!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. Oi, så fint det ble......akuratt som deg ;-)

    SvarSlett
  5. Det ble fint, sorte møbler er tøft!

    SvarSlett
  6. Hei :-)

    Det ble kjempefint!! Flink du er :-) Skapet har fått sin drakt som kler den best :-)
    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klemmer ifra meg

    SvarSlett
  7. Det ble kjempestilig.
    Passer veldig godt inn hos deg.
    Ville ikke sett så fint ut hos meg.
    Ja et sted må en jo gjøre av ting,
    og et dukskap er jo greit å ha.
    Må igjen takk for alle koselige kommentarer hos meg.
    Alltid så koselig når jeg ser du har vært innom bloggen min.
    Har jobbet hele uka og ikke fått gjort så mye i huset.
    I hvertfall ikke noe å ta bilder av.
    Skal jobbe i morgen kveld, og så blir det helg.
    Den er visst også fullt belagt. Gleder meg til neste helg,
    da er det helt fri, og stort loppemarked i Gjøvik.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  8. Så nydelig skap, flott med den sorte fargen og gullmalingen.
    Det er stadig noe nytt å lære seg i forhold til programmer og endringer som gjør at en må oppdatere seg.
    Det kan til tider være slitsomt, selv om det er morsomt å lære nytt også.

    ønsker deg en herlig helg!

    Klem

    SvarSlett
  9. Lekkert skap! Nydelige detaljer. Gullmalingen med pensel hørtes lur ut. He he - kjenner meg igjen i å ha glemt å tenne lysene. Det er jo ikke alltid man tenker på det når det er lyst inne/ute. Klem

    SvarSlett
  10. Kjempelekkert! Knallfint i sort - og med de flotte gull-detaljene. Smashing :)

    Fant noen små settebord på loppis igår som også skal få bli sort - gleder meg til å starte, men er det med tiden da...

    Ha en fiiin søndag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett